2011. febr. 13.

SuliBuli&Bál ♥

Most eddigi elképzeléseimet írom le, hogy milyen bulikat szeretnék, , persze tudom első a tanulás, de ezt sem kell elhanyagolni:D:x

 ..Na első persze  a gólyabál, ami kihagyhatatlan, és nem csak a szívatásról szól, én élveztem az egészet, s az utána levő buli is szuper volt:D

Akkor van még  a farsangi bál, mely szerintem , úgy volna a legjobb, ha mindenki beöltözne és alig ismernénk egymásra, lehet hogy maradi vagyok de én bírnám:D

 Éés mi van haloween-al?:))
Én azt is bírnám , szóval minden olyan ijesztő lenne, én vámpírnak öltöznék:))Jóna csak hüjültem:).

Ééés a mikulás buli?? Azt persze Advent előtt volna jó, szerintem az is tuttkó lenne:)

Na és ott van a maturandus, melyre az elegancia  a jó:P szerintem ez vagány:)

És  a Valentin buli .. jó az nem csak a  szerelmeseké lenne, de egy buli kedvéért jó lenne:))




<--Jó , azért nem ilyen bulira számítanék, persze:))

  Na ez csak megtért a fejemben, persze kicsit lehet sok egy suliba:))
 Na de ha valamit véletlenül kihagytam , csak szólj, a változatosság kedvéért:D:))

1 megjegyzés:

  1. húú nekem még ennyi sem jutna eszembe mint amennyit felsoroltál ;)jó téma!:)

    VálaszTörlés