2011. ápr. 14.

i ♥ Kolozsvár / Legyél igazi!

Április 8-10 között, voltam/voltunk Kolozsvárra egy keresztény találkozóra, és egyszerüen szuper volt..:)

Képeket sajnos most nem tudok mutatni, dee annak is megvan az oka, de azt hagyjuk..

Háát egy csudajóó hétvége vol!! Mottója : Legyél igazi!!


Péntek: reggel suli, kb. 10-kor indulás, a busz sulinál várt.Az út jó volt, na ahogy egy buszon telegetik :D.
 Ööö , kb. 6-ra odaértünk a Báthory István licibe , ott vacsi (már aki akart enni), azután hosszas előadások, játékok, csoportmunka.Kb. fél 11-kor irány  a szállás.Az élmény kedvéért egy tesiteremben aludtunk, matracokon, ami persze nem volt rosz, mert első este a fiuk a földön aludtak matrac nélkűl. Azután tusolás fekvés, kb. fél 1-kor aludtam el.

 Szombat: 7-kor felkelés, aztán mentünk a licibe, ott reggeli, előadás, énekek, játékok. Azután jött az akadályverseny, melynek lényege az volt, hogy   a csapatoddal körbejártátok a  várost, különböző feladatokat teljesitve, és olyan vagény, tuttkó feladatokat.
Este a  céljainkért imádkoztak, hát az egy leirhatatlan érzés. Azután fekvés stb.

Péntek :kelés, mentünk licibe, reggeli, előadás, újabb énekek, játékok,szentmise, majd indulás, és a buszon rengeteg kacagás.

Egybevéve kellemesen csalódtam ebben az egészben, nem bántam meg, hogy elmentem, ahogy mások mondják, ezt csak ugy értékeled, ha ott részt vettél/veszel!!
Ugyebár jó ha egy kirándulás ugy telik el ha sokat kacagsz, élvezed az egészet? Hát itt  megvolt! :)

                                                 
                                                           


5 megjegyzés:

  1. Ja, képek! :DD

    Képekkel nem lehet zsarolni..:))
    Azt hiszi nyugtalan éjszakákat okoz, holmi kép miatt...:DD mindegy.

    Tki.;)

    VálaszTörlés
  2. hehe.. na tudod nekem is mi a véleményem !!:)).

    Mki :))

    :)

    VálaszTörlés
  3. szija van valami számodra a blogomban :)) igaz kommentben írtalak oda mert kihagytam pár blogot. de kaptál valamit :)(kommiz.blogol.hu)

    VálaszTörlés
  4. köszi szépen, láttam :)

    majd énis csinálok valami ilyesmit, beraklak :)

    VálaszTörlés
  5. Húúh..nagyonjóó volt!!:X
    Vttckrlny(:

    VálaszTörlés