2011. febr. 5.

2012.december 21 :-@!

Ugyebár azt mondják, hogy ez a dátum az amikor világvége lesz.. mások szerint valami jelentős változás lesz. Én személy szerint még a filmet sem néztem meg, nem nagyon érdekelt.. de feltettem magamnak a kérdést, hogy miért pont ez a dátum?!
Értem, hogy a maják meguntak tovább számolni, tovább írni a naptárt de miért pont 21.-énél álltak le?..Annyi erővel 31.-éig kiirthatták volna!Az azért nem igazság, hogy pont  a szülinapom után 3 nappal lesz ez is:)).
 De azért ez valahogy furcsa: 
Igen, elképesztő a maják tudása. Valóban, az általuk használt számrendszer, és az idő mérésének rendszere szerint 2012-ben véget ér egy számítási ciklus. Ahogy a miénk is véget ért 999-ben, és aztán nem jött el a világ vége, hanem 1000-et írtunk. Így ha ragaszkodunk ahhoz, hogy a maja naptár nem megy tovább a bűvös 13-nál, akkor készüljünk fel, hogy újra 0001-et fog mutatni. 

1983-ban a NASA bejelentette, hogy megtalálták a tizedik bolygót. A Nibiru névre keresztelt égitestről már a Sumérok is említést tettek, és érdekes módon pont 2012-ben ér a Föld közelébe, amikor a maja kalendárium véget ér. Amikor a 3600 évente visszatérő égitest ideér, a Föld minimum polaritást vált, de az is lehet, hogy megáll a forgásban néhány napra, vagy akár hetekre. Ennek eredményeként vulkánkitörések, cunamik, földrengések és egyéb katasztrófák fognak bekövetkezni, de az is lehet, hogy hirtelen beáll a következő jégkorszak. 

Szóval  végül is ők  a tudósok, de azért ez a az egész nekem furcsa.
 Na csak a változatosság kedvéért  mutattam ezt meg, mert lehet, hogy van akit érdekel.
Valahogy én nem élem magam annyira bele meglássuk, hogy mi lesz ezután:D!

3 megjegyzés:

  1. kedves Kincső! :) ez a film tökéletes fikció nagyon szépen tálalva és tökéletes grafikával..:) nem fektet nagy hangsulyt a 2012 re csak egy család menekülséről szól, vagyis több család, tudosok és politikusok töbnyire. Tehát ha nem nézted még meg itt az idelye!

    Továbbá láttam hangsulyt fektettél a szöveged végére melyenn a 3600 számot emlited ez töbnyire csillagászok kedvenc száma szerintük ekkora idő közönként történik valami a földel: dinok kihalása :(, jégkorszak stb.
    Személyes véleményem és utána olvasásom szerint nem igaz a maja jóslat..rengeteget olvastam Nostradamus (MICHAEL NOTREDAME) joslatairol..:) ha gondolod nézz utánna neki rengeteg joslata "bekövetkezett" legalábbis az általam olvasott versei (amelyek forditások voltak)-ben valamijen szinten akart utalni a bekövetkezendő dolgokra..:)
    További szép estét neked..:) és kérek még ilyen tudományos dolgokat :* Csóki!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a felvilágosítást Dávid:)):*
    S lesz még ilyen..:DD

    VálaszTörlés
  3. most folglalkoztat egy téma.. lluminátusok .. ha gondolod nézz utánnuk nem tudom mennyire szereted az ilyen történelmi vallásos jellegü cuccokat de ez kivételesen jó :P ha gondolod ird le a saját véleményed.. persze ha van időd..:)

    VálaszTörlés