2011. febr. 27.

Kesha/Lady Gaga

Lady Gaga és Kesha mindketten jó énekesnők.. de mindketten híresek kinézetükről, ruházatukról (talán Gaga jobban).
Én Lady Gaga-át hamarabb megismertem, mármint hamarabb hallgattam a számait, eleinte nem  annyira , de aztán világossá vált, hogy néha botrányosan néz ki.
Kesha-át  először a Tik Tok -ban láttam, akkor  tetszett a szám, lehetett látni, hogy nem annyira szerény egy csaj, de attól  eltekintve jó.Aztán  jött a többi videó és egyre furább lett a kinézete.
 Most ugy vagyok, hogy Kesha-át jobban szeretem hallgatni, de ez még változhat.


    


Lady GaGa jó érvei:
    Énekelt Beyoncé-val.
    Viszonylag jó énekes.
    Vadóc.
    Nincs stylist-ja.
    Smink nélkül is vállalja magát.
    Jófej a paparazzikkal.
    Jó mozgású.





Lady GaGa ellenérvei:
   Nyíltan meztelenkedik.
   Szórja a pasikat.
   Parókája van/festeti a haját.
   Túl-túl kihívó.
   Sokak szerint playback-kel.
   A lánygimiben viselkedése miatt kirúgták.

Kesha jó érvei:
    Környezetbarát.
    Jó a hangja.
    Igazi szőke.
    Nem veszi magát véresen komolyan.
    Kedves a rajongóival.
    Nem meztelenkedik.
    Nincs stylist-ja.


Kesha ellenérvei:
    Kissé gúnyos.
    Nem énekelt még csajjal.
    Nincs pasija.
    Szeplős.

Összességében talán ez a jó bennük, lényeg, hogy híres emberek lettek.Meglássuk még mi lesz a jövőben :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése