2011. febr. 19.

Május1 :D

Tudom  még egy kicsit korai  ezen gondolkodni, még van két hónap s egy kicsi:)) De hát bár jól meglesz szervezve:).

Nekem hasonló lesz mind tavaly: a gyimesi hegyek között egy kalibánál, elzárva az autók zajától, csak mi, a csapat:DD!

Tény, hogy ez is  barátokkal jó, mind majdnem minden más:P!Az én kérésem : legyen sok humor! Tavaly  is emlékezetes humoros dolgok maradtak meg nekem, amelyeket nem lehet pótolni xD.. íme néhány kép:

Látjátok?? Egy kalibában is tud jól szórakozni az ember, talán még jobban mind máshol:D


Képen: Szabi, Petyi, Isti, s Én


Persze , evészetben , miccs sütésben sem volt hiány, sőt. x)
Voltak olyanok , amelyek nem voltak megsütve, amelyek túl meg voltak sütve, meg jók is voltak:))
Persze előbb  a tűzgyújtással akadt meg  a dolgunk.

Képen: Erika, Árpy( mert ő Y-nal szereti a nevét :)) )





Még jó, hogy  játékban sem volt hiány:)) Ez éppen felelsz vagy mersz?! .
Istin mert, így hát a hátsójával le kellett írja 1-10-ig a számokat az ajtóra x)).Vicces  volt.




Pillanatkép. Éppen bent osztottuk a semmit:))

Képen: Isti, Árpy,Timike,Emőke
Na szóval szerintem  csúcs szuper volt az egész, idén is remélem vagány lesz:)!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése