2011. febr. 12.

♥? ♥! ♥!?

  Mindjárt itt a Valentin nap..Egyre több ünnepet vettünk át külföldről, magyarul Bálint-nap, de ezt mi fiatalok Valentin nap-ként ismertük meg, és úgy vagányabb is, szerintem!:D

Ez a nap szép, de nem mindenkinek!.. mert van akinek semmit sem jelent.

 Én úgy gondolom, hogy akinek van szarelme, van olyan akivel együtt van, az szereti a Valentin napot , viszont, akinek nincs annak tök mindegy, nem is érdekli, vagy éppen szomorú, és haragszik arra aki ezt a  napot kitalálta, mert csak  eszébe juttatja vele, hogy nincs szerelme!

Nem mindenki talál rá az igazira , de aki rátalál az egyszer  el is veszíti azt. 

 A szerelem tud szép is lenni, de kegyetlen is:(!

6 megjegyzés:

  1. jhaj ebbe mindenbe igazad van :):X

    VálaszTörlés
  2. szerintem a Valentin-nap egy hülyeség!miért kéne ünnepelni egy párnak a szerelmet EGY napon!aki szeret valakit annak szerintem nem csak egy nap kell ünnepelni úgymond.hanem minden nap. elvégre ezért vannak együtt,nem?:)viszont igen, akinek nincs senkije,annak kicsit kínszenvedés ez...egyetértek amúgy a bejegyzéseddel.=)tetszik.

    VálaszTörlés
  3. Inkább nem irok semmit:j...:(Erika...

    VálaszTörlés
  4. Erika->:( ne bánkódj haddel'!!:x

    Amina-> Köszi szépen:)x)

    VálaszTörlés
  5. semmiség.és én is fogok jönni majd és komizok meg olvaslak:)))

    VálaszTörlés