2011. febr. 16.

Én életem:)

 Én IGAZ történetem, ha minden igaz:)

Nos, 1995.december 18.-án születtem, ha minden igaz Csíkszeredába.

5 héttel születésem után , majdnem meghaltam, meg kellett műtsenek:( Belegondolhat akárki milyen kicsi voltam, na de anélkül most nem lennék itt.
  Csíkszeredába születtem, de Magyardécsében éltem gyermekkorom:)Közben anyum még sokat járt Gyimesfelsőlokra, így első ovis évem itt töltöttem! Ezután Décsében történt minden. Ott fejeztem be az ovit, ott kezdtem el az első osztályt, s szereztem sok-sok barátot, akikét még őrzök  szívemben:)
 3.-os koromban Gyimes lett a végleges otthonom, szüleim elváltak:((!
Mikor édesanyám bejelentette , hogy  elköltözünk, vége mindennek Décsében, én földhöz vettem magam, és sírtam, mert még barátaimtól sem búcsuzhattam el.

Első napom  a suliban, 3. osztályoson Gyimesben jó volt:) Már első nap FB-t kaptam, ezért azt hitte mindenki jól fog menni  a suli. Hát nem leromlottam, minden új volt.. más tanítónéni, és osztálytársak . Élőszőr akkor bántottak meg , mikor  máshogy ejtettem a szavak, nem mind ők, emiatt kacagtak, de azután én is rászoktam az egész gyimesi kiejtésre.

Telt az idő egyre jobban megszoktam a környezetet, szereztem barátokat, megszerettem mindent itt:)! Néha eljártam Décsébe apumhoz. Ott sokszor feltették  a kérdést, hogy  hol szeretem jobban : Décsében vagy Gyimesben?.. Én gondoltam, hülye kérdés nulla pont!!
most mért kérdezik ezt?Tény már nem tudnék Décsében lakni, de mégis ott történtek azok a dolgok, amik talán soha nem fognak velem:)

Ötödikes koromban, már nem volt olyan nehéz, mind mikor idejöttem, könnyebben ment minden.. és ezután csak úgy elrepült az idő:D

Szeretem Gyimest, szeretek benne mindent:) Gyimesi táncot beleértve!:)

Most A szent Erzsébet Római Katolikus Gimnáziumban járok, református vagyok, de  megbecsülöm a katolikusokat!

Sok emlék fűz Décsébe, és sok emlék fűz Gyimesbe is:) Décsétől elszakadtam, viszont Gyimestől nem tudnék, talán mert jobban értékelek már mindent, nem tudnék elveszíteni embereket, talán mert nagyobb vagyok, ez az én sorsom!

Ha minden nem így lett volna, talán itt sem lennék!
:)





3 megjegyzés: