2011. febr. 5.

Jane Austen

Hát valami hihetetlen.Na én ezt is megnéztem:)
Nem tudom elhinni, hogy  megragadnak ezek az igaz történetek.
Hiába , hogy régi időkben játszódik,mivel Jane abban az időben élt, nekem nagyon bejött!
Akkoriban is  a pénz ..a pénz volt minden:(.. szerelmük nem teljesedett amiatt, hogy Jane szegény családból származott.Óó hülye pénz, minden körülötte forog!!
.Aztán Tom(Jane szerelme) megházasodott és Jane örök életét férj nélkűl élte le Tom szerelmét őrizve szívében. Tom legidősebb lányának neve Jane lett.. mivel szerintem örökké szerette:(!


Na most lehet mondani, hogy érzelgős voltam, de hogy soha nem bánom meg , hogy megnéztem az biztos!Ezek aztán a tanulságos filmek..Most azon vagyok, hogy megnézem a Büszkeség és balítélet-et, mivel azt Jane írta, de persze nem az az egyedüli:D!
Megnézed?Na te tudod: Eslső fele
                                        Második fele

4 megjegyzés:

  1. óóó, megakarom nézni..
    már többször nekikezdtem, de nem ment a hang s jajj..
    na mind1..megnézem hamarosan.:d
    sztem tök szép film lehet.<3

    VálaszTörlés
  2. nem is gondolod mennyire:D:X

    ott a link ott van hang:DD megnézheted.

    VálaszTörlés
  3. Az értelem és érzelmet se hagyd ki, ha még nem láttad.Nekem nagyon tetszett. :D

    VálaszTörlés