2011. febr. 5.

Katasztrófafilm,RRRrrrr!!!,Bazi nagy film

Ezek olyan filmek, hogy   van egy történet, és abba olyanok jelennek meg , akiket mi már más filmekben láthattunk, azokat utánozzák. Egy filmbe, több hiresség is belekerűl, de persze nem az igazi, amolyan paródia.Összességében humornak nincs hiánya, én birtam őket:D!



Katasztrófafilm-->Szerintem ez a legjobb.. rengeteg filmet utánoz, szerintem nagyon vicces:D!
Megnézem!:)





  




RRRrrrr!!!-->Ez a múltban játszódik, és talán ez teszi viccessé:D!Mindenkit ugyanúgy hívnak, de mégis mindenki tudja, hogy őt szólítsák-e.:))Vannak uncsi részek, na de amúgy vicces is sok:D!
Megnézem!:)







Bazi nagy film--> Én ennek a Gnarnia címet adtam volna,  de önmagában vicces,  én bírtam:D!
Megnézem!:) 




 

2 megjegyzés:

  1. Hát "Kincsem" te egy angyal vagy... nem elég hogy berakod kedvenceidet részletes magyarázatot is adsz hozza de még le is linkeled azoknak akik nem látták..:D Grat. hozza naccerü blogod vanöö :P:*

    VálaszTörlés