2011. febr. 25.

Áááwww :)) mármint Step up 3 !!


Egy (hosszú) szó : bombasztikusancsúcshiperszuperkirály! :))


Ááá mindent megér! A látvány szupeer :)
A romantikának nincs nagy szerepe,  csak egy kicsi. Szerintem eddig  az érzelemnek nagyobb szerepe volt az első két részben.
De ez nem baj, a tánc visz mindent:)!

A látvány, a koreográfia, a duma, buli.. minden nagyon jó:)
Ezt jól összehozták .


Na de persze ez leginkább annak jön be, aki szereti a zenét, a táncot :) Bár lehet , hogy nincs igazam .
Beraktam egy linket..  jó minőség, magyar szinkron, megnézheted : Megnézem:)





1 megjegyzés:

  1. Már elég régóta kerestem ezt a filmet magyar szinkronnal és végre megtaláltam. Nagyon boldog voltam! *,*Láttam már angolul, de a minőség sem volt ilyen szuper. 10000...x Köszi! :)

    VálaszTörlés