2011. jan. 31.

Harry Potter vagy Alkonyat ..? ˘_˘

 A moovie.hu-n eddig a  Harry Potter:A halál ereklyéi vezeti a TOP-ot:D

..És itt van az Alkonyat , melyért ugyanúgy, vagy még jobban rajongnak nézői:D.


...Én inkább az Alkonyat mellett vagyok, vagyis azt jobban szeretem, de a Harry Potter sem semmi:P

 Szerintem  a két film között van némi hasonlóság: -mindkettő részben kitaláció,na de mit tudsz lehet igaz is:))...
                                                                                    -mindkettőben van romantika és persze harc, ellenségek satöbbi.
                                                                                    - éés mindkettő többrészes.
 Szerintem nincs olyan hogy egyik jobb,   mert a rajongótábora mindkettőnek megoszlik, vagy  másik esetbe mindkettő favorit :D

Szóval, mindkettő jó valami okból kifolyólag xD. ez az ÉN véleményem !

4 megjegyzés:

  1. Pff..nincs mit irjak:Dannyirajóók:X
    Én pl az alkonyatot jobban szeretem:X...mert vámpiros:X:X,de izlések és pofonok:P:DErika...:)

    VálaszTörlés
  2. Hári Péter ez egyértelmü mivel néha a tököm tele van a vámpirkultuszos cuccokkal.. ez már a" csapon fojik " :P

    VálaszTörlés
  3. Erika..->köszi:X

    Dávid..->akkor maradj Hári Péternél:)):P

    VálaszTörlés