2011. márc. 30.

nails. hey, girls! (:

.egy átlagos lány, akiben bennevan a lány, szeret körmöt festeni, sokszor szinesebbé tesz őt!
Jó.. a mi iskolánkban nem igazán bírják :'(.


Nekem az egyszínüek tetszenek jobban, de a kissé bohókásak, rajszfilmhőssel kifestett körmök is nagyon tetszenek, meg a pöttyösek vagy stílusosak stb. :DD

Mindenkinek jól áll, de mégsem mindenkinek:)) .. mert mindenkinek jól állhatna, de ha az a csaj, akinek ki van festve a körme, nem olyan ruhában jár, vagy rendezetlen, vagy félig le van kopva a körömlakk, az szerintem nem szép! . na de van,akinek az is bejön.


Ahogy észrevettem ebben az évben inkább az egyszinü, a nem csillogó-billogó a menőbb :).Na de kinek ahogy.

Most nézegethetsz párat (:

















3 megjegyzés:

  1. Jaj hát én még nem tudtam eldönteni milyent szeretnék..:-s De majd kifestem valamijenre :P

    VálaszTörlés
  2. Okéé :))
    bisztos jól áll az egész :P

    :))

    VálaszTörlés
  3. Olyanjóók na...(:
    pff...nagyon-nagyon tetszenek:DD
    Vttckrhjlny

    VálaszTörlés