2011. márc. 11.

:) ValóVilág


 Te lájkolod? :D

Mert én igen, és még sokan!

Elég nagy nyeremény vár arra, aki legutoljára marad benn.De azt utálom mikor mondja  a másik, hogy ki  akar menni.. Teszem fel a kérdést: akkor mért megy be, és avval , hogy bejutott mért veszi el más álmát?! Mert bizony még jó sok ember be akart jutni.

Sokan kiestek már, de most már nem sok van vissza.

Nekem mindvégig nem igazán volt kedvencem,mármint egyet bírtam.. aztán  másnap már azt sem bírtam.. szóval így változott. :/

Bírom a sok faja "programot", sok jó játékféle van. :)

S aztán, hogy mennyit veszekednek . de csak csinálják, anélkül nem is lenne érdekes, vagy igen? na nem tudom .


Volt mikor megmutatták a villalakók  a zenei tehetségüket, volt  két banda Klikk együttes, és Csürhe banda.

Nekem a Klikk együttes jobban tetszett, mert a szöveg is jobban a Való világ témájáról szólt, s a zene ritmusa is bejött, szóval BIGLÁÁJK. =)

Na kb. ennyi, s ha nem nézted eddig, akkor még most is nekifoghatsz, még megszeretheted.

                                        éés klikkesedjéé' :
                                    

1 megjegyzés:

  1. én nem szeretem ezt a műsort, nem is nézem! de Szandika hiszijét láttam a hétvégén. vicces volt. :D

    VálaszTörlés