2011. jan. 27.

Szőőke >:)

Nemhiába.. szőke vagyok, de azért szeretem a szőke nő-s vicceket.. talán mert nem is annyira igazak:D vagy igen:))


- Mit csinál a szőke a Szaharában?
- ???
- Porszívózik!
 ***
Két szőke nő utazik egy helikopteren. Azt kérdezi az egyik:
- Te, mi ez a bigyó itt felettünk?
- Valószínűleg a légkondi. Amióta nem pörög, nagyon izzad a pilóta.
***
Szőke nő a pszichológusnál:
- Doktor úr, engem mindenki ostobának tart.
- Értem a problémáját. Mondjon el szépen, lassan mindent az elejétől.
- Dok-tor úr, en-gem min-den-ki os-to-bá-nak tart...
***
Két szőke nő beszélget a tegnapi áramszünetről.
- Képzeld 3 órát álltam a liftben az áramszünet miatt.
- Az semmi, én 4 órát álltam a mozgólépcsőn!

:))

2 megjegyzés:

  1. Szőke,hihi...ki jut eszembe:P

    Édesek a szőkék:X...szeretem a szőkéket:XX

    Erika:)

    VálaszTörlés