2011. ápr. 26.

humor :]]




- Hangos a zene! Lehalkítanád? - Mit? - HANGOS A ZENE! LEHALKÍTANÁD? - MIT?? - BAZZEG! HANGOS AZ A KURVA ZENE HALKÍTSD MÁR LE! - NEM HALLOM, MERT HANGOS EZ A KURVA ZENE! Asszem inkább lehalkítom! :D 

Nyuszika:

A nyuszika megy az erdõben, találkozik az öszvérrel:
- Én vagyok a nyuszi. Hát te ki vagy ?
- Én vagyok az öszvér.
- Az meg mi ?
- Apám ló volt, anyám szamár.
Megy tovább a nyuszika, találkozik a farkaskutyával:
- Én vagyok a nyuszi. Hát te ki vagy?
- Én vagyok a farkaskutya.
- Az meg mi?
- Apám farkas volt, anyám kutya.
Megint megy tovább a nyuszika, zümmögést hall a feje felett:
- Én vagyok a nyuszi, hát te ki vagy?
- Én vagyok a lódarázs. A nyuszi eltöpreng, majd megszólal:
- Na, menj a fenébe!

***
Nyuszika faggatja az anyukáját:
- Mondd mama, én hogy lettem?
- Majd megtudod, ha nagyobb leszel.
- De mama, én most akarom megtudni!
- Nem lehet!
- De mamaaa...
- Hogy lettél, hogy lettél. Hát egyszerûen csak kihúztak egy cilinderbõl, és kész!

***
- Hogy hívják angolul a nyuszit?
- New Sea. 


Agressziv Kismalac :

Agresszív kismalacot felveszik eladónak egy ABC-be.
Bemegy a Nyuszika vásárolni, de a kismalac nem foglalkozik vele.
Mire a Nyuszika:
- Khmm... elnézést kérek!
- NEM TARTUNK! 

***

A mérges kismalac egy fenyõfaágon üldögél.
Arra megy a medve és megkérdezi:
- Mit csinálsz itt kismalac?
- Cseresznyét eszek.
- Dehát ez fenyõfa!
- Kuss! Hoztam.

***
Az agresszív kismalac pingál valamit a nyilvános WC falára.
Megkérdi a farkas:
- Mit csinálsz malac?
- A falra festem az ördögöt.
- Szarva van?
- MONDOM FESTVE!!!

***

Az agresszív kismalac megy az erdõben és meglátja a nyuszikát.
Megfog egy palacsintát és hozzávágja.
A nyuszika megfordul és megszólal:
- Ez szándékos volt kismalac?
- Nem, lekváros!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése