2011. jún. 8.

The Vampire Diaries

A vámpírnaplók --> nekem nagyon tetszik. Sorozat, és senki sem gondolná de vámpíros. [:))]


Hihetetlenűl jó film, de persze kinek ahogy!



Sokan mondják, hogy utálják a nyálas vámpiros filmeket, de hát nem szeretheti mindenki.
 
A történet bonyolult, szóval igy nemigazán tudom elmesélni. Eddig 2. évad van meg. Én feliratosan néztem, mert ugy jobb a hang.. de persze szinkronosan is jó.
Csajok--> szépek a pasik :))
Fiúk--> szépek a csajok :)).

Na szóval nem akarok túl sokat írni, csak lényeg, ha még nem láttad akkor megnézheted. Aki pedig látta az pedig gondolom tudja, hogy ősztől lesz a folytatás. Én már nagyon várom !!

Garantált: vámpírok, szerelem, szomorú pillanatok, boldog/vidám pillanatok, izgalom, halál, kis horror.
 :)

4 megjegyzés:

  1. Juj túlzás nélkül mondhatom h a legjobb ilyen "Fantasy"-s sorozat amit láttam, senki se hagyja ki! Es igen, alllig varom mar az őszt!:)Linda

    VálaszTörlés
  2. Jajj Stefan:)):X:X:X:X
    NAgyonjóóóóóóóóóó:D:X:)
    Mrcpnsknyrmrzs

    VálaszTörlés