2011. máj. 23.

[fíílm] Limonádé

     Limonádé


Első látásra, vagyis a címből ítélve, azt hittem, hogy már megint egy nyálas, ócska film, de mondom, nem lesz semmi bajom,ha megnézem, így megnézem.
Azóta , vagyis  két napon belűl négy és félszer láttam :)).







Hogy miről szól?
Egy tinibanda megalakulásáról, sok jó szám van benne, és gimi.. na szóval így  keretben kb. ennyi.

Izgi film, én inkább lányoknak ajánlom [szépfiú].. de persze fiúk is megnézhetik, mert olyan dolgok is vannak benne. x)





 Csudajó hagjuk van az énekeseknek, jó bulizós számok vannak, de megható pillanatok is.
Szóval nekem tetszett nagyon :) vannak dolgok, amiket nem  bírok benne de na, szeretem az ilyen tinis, gimis filmeket !!

Íme néhány szám a filmből , hallgasd végig :


2 megjegyzés:

  1. tetszik. :*
    jóóó a blogod +.+
    csudaszupi. még benézek az tuti :)
    legyen ilyen jó a blog továbbra is !
    Gratulációm hozzá!!!
    <3<3<3

    VálaszTörlés